התפתחות הילד » אסטריקס פיזיותרפיה
-

התפתחות הילד

אז מהי התפתחות?

התפתחות היא שם גג לאלפי תהליכים המתרחשים בו זמנית בחיי התינוק, המובילים אותו להגיע אל יעדו הסופי- מבוגר שמח, פעיל ועצמאי ככל האפשר.

בשביל להשיג את המטרה הזו, על התינוק שלנו לרכוש מיומנויות מוטוריות, קוגניטיביות, תקשורתיות ורגשיות שיעזרו לו לחקור את העולם ולאחר מכן לתפקד בו בהתאם. לאותם הישגים חשובים קוראים "אבני דרך התפתחותיות" ורכישתם היא חלק בלתי נפרד מההתפתחות.

תוך כדי ואחרי שתינוק רכש את אבני הדרך אנו מצפים לראותו חוקר את הסביבה ולאחר מכן מתפקד באופן יעיל בסביבה, כשלבסוף מתחיל להיות משתתף פעיל בחיים המשפחתיים והחברתיים.

כאשר יש קושי בעל אופי התפתחותי, זה גורם בין היתר לקושי תפקודי של הילד שגורר אחריו קושי בהשתתפות מלאה ויעילה בחיי היום יום.

מחקרים מראים שישנה חשיבות לאבחון וטיפול מוקדם

אם אתם חוששים שלילדיכם יש קושי התפתחותי, אל תהססו להתייעץ עם גורם בעל הסמכה מתאימה: מרפאת טיפת חלב, רופא התפתחותי או מטפל פרא- רפואי (פיזיותרפיסטית, קלינאית תקשורת, מרפאה בעיסוק) בעל ניסיון בתחום התפתחות הילד.

בקליניקת אסטריקס, אנו מכוונים למתן מעטפת טיפולית ששמה במרכזה את הילד ואת צרכיו. אנחנו חותרים ליצירת תהליך טיפולי מקיף שכולל אבחון, טיפול והדרכת הורים על מנת לתת את המענה המקצועי ביותר לקשיים התפתחותיים על הרקע המוטורי, תוך הכלה ושיתוף פעולה עם ההורים והמשפחה.

 

עם טיפול נכון, על ידי איש מקצוע שיקשיב לכם, יבנה לכם תכנית טיפול אישית הכוללת שילוב טיפול מנואלי ותרגול אקטיבי – תגיעו לתוצאות.
אסטריקס פיזיותרפיה – מקצועיות. איכות. תוצאות.

השאירו את פרטיכם, קבלו שיחת ייעוץ במתנה עם פיזיותרפיסט מומחה, והתחילו את השינוי כבר היום.