אסטריקס פיזיותרפיה רעננה – פיזיותרפיה לספורטאים ולקהילה » אסטריקס פיזיותרפיה

אסטריקס פיזיותרפיה רעננה

פיזיותרפיה לספורטאים ולקהילה

אסטריקס פיזיותרפיה – רעננה היא קליניקה לטיפול בכאב ושיקום פציעות ספורט המנוהלת ע”י 2 זוגות פיזיותרפיסטים – דימה והדס הס,  אלי ואביטל עובדיה, ששמו לעצמם מטרה לתת טיפול מקצועי, אנושי וחם לקהילה.

טיפול נכון מתחיל באבחון מדויק של הפתולוגיה, וממשיך בבניית תכנית טיפול אישית. האבחון והטיפול נעשים ע”י פיזיותרפיסט מוסמך ומקצועי בעל נסיון בשיקום פציעות שריר שלד בספורטאים ובקהילה.

אנו מאמינים בחשיבות האבחון והערכות החוזרות (אסטריקס) לבדיקת התקדמות המטופל והעמידה במטרות שהוצבו. האבחונים כוללים בדיקות מהימנות ממחקרים עדכניים, סולמות מדידה ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורך האבחון והטיפול.

סקרנים לדעת איך נראה אצלנו טיפול פיזיותרפיה? צפו בסרטון הבא

ראיתי את הסרטון ואני רוצה טיפול כזה

מה אומרים עלינו המטופלים?

Nahum Bazes
Nahum Bazes
10/05/2022
הגעתי לשי בגלל כאב בקרסול וזכיתי לטיפול מקצועי ביותר ובתרגילים הביתה אשר ניתנו עם הוראות מאד מסודרות וברורות. מקום מעולה עם יחס אישי, מומלץ ביותר!!
מתן זמיר
מתן זמיר
26/12/2021
הגעתי לאסטריקס בעקבות כאבים חזקים במרפק שלא נתנו לי מנוחה. כבר במפגש האבחון הראשוני עם אלי, הבנתי שהגעתי למקום הנכון. האמת היא שכבר בשיחת הטלפון עם אביטל המקסימה הבנתי שזה המקום בשבילי. בהמשך גם הכרתי את שאר הצוות המקסים במקום. אלי אבחן מייד את הבעיה במרפק והמליץ על סדרת טיפולים בדיקור יבש וכן צייד אותי בסט תרגילים לעבודה בבית. מעבר למקצועיות הגבוהה שלו, אלי הרשים אותי ברמת תקשורת בינאישית נדירה. האדיבות, הרגישות, ההקשבה האין סופית לכל שאלה ולכל כאב. מי שייבחר באסטריקס ירוויח לא רק רמת אבחון וטיפול מדוייק ומקצועי אלה יקבל גם מעטפת תומכת ומכילה שבסופו של דבר חשובה לא פחות מהטיפול עצמו. לאחר כחודשיים אני מרגיש היום נהדר וכמעט ללא כאב במרפק - בזכות הטיפולים עם אלי, הצלחתי לשמור על פרנסתי כמאמן כושר לילדים וגם להמשיך לשמור על כושר בעצמי. וכן, גם הרווחתי חבר לחיים 🙂 אין עליך אלי! אין עליכם צוות אסטריקס! מעריך אתכם מאוד. המון תודה.
המרכז הישראלי לקפוארה צורן וכפר יונה
המרכז הישראלי לקפוארה צורן וכפר יונה
25/11/2021
קודם כל ברמה המקצועית - מומחים. המקום הזה הציל לי את הברך ואת הקריירה הספורטיבית. הגעתי לאסטריקס כבר באותו יום שפרקתי את הפיקה בברך. אני הייתי בטוח שזהו. נגמר. עברתי תהליך שיקום מדהים! חזרתי ל 100% יכולות בפרק זמן בלתי נתפס. מקום רציני עם חברה בעלי ידע נרחב וכלים משמעותיים. מקום יפה ואסתטי שנעים להיכנס אליו. הציוד הכי חדיש בתחום. אני רוצה להודות לכם צוות אסטריקס ובמיוחד אלי - על שהחזרתם לי את הברך ואת החיים 🙂 אין עליכם!
Omer Roth
Omer Roth
31/10/2021
הגעתי אחרי תקופה ארוכה שבה סבלתי מכאבי גב+כתף וניסיתי מגוון טיפולים שונים. אלי טיפל בי ועזר לי בצורה מדהימה. ממליץ בחום ????
Adi Barkan
Adi Barkan
14/10/2021
ממליצה בחום על המקום, ובמיוחד על אלי שעזר לי בשיקום אחרי שבר ברגל! תוך מספר מפגשים בודדים חזרתי לספורט ולשיגרה!
משה ענבר
משה ענבר
06/10/2021
מצויינים! מאוד מקצועיים וסבלנים והכי חשוב אמינים!! מומלץ בחום
Osher Eldad
Osher Eldad
05/10/2021
הגעתי לאביטל המהממת אחרי שבר בכף הרגל במסרק 5, בקושי הולכת עם כאבים חזקים, נפיחות והגבלה בתנועה. אחרי שני טיפולים כבר הצלחתי ללכת הרבה יותר טוב, ולאחר חודשיים של שיקום וטיפולים המצב השתפר פלאים. אביטל עבדה איתי בנוסף גם על חיזוק ושיפור יציבה למניעה של פציעות חוזרות. לאורך כל הטיפול היחס היה אישי וחם, אביטל מקסימה ומקצועית בטירוף! תודה ענקית 3> !!!
Amir Yaari
Amir Yaari
01/09/2021
הגעתי לשי מאסטריקס עם כאבי גב תחתון שגרמו לי להפסקת כל פעילות פיזית ויאוש גדול. הייתי סקפטי מאד בקשר ליכולת הפיזיוטרפיה לעזור לי, מנסיון העבר, אבל כך היה לי גם עם הניסיון בכירופקטיה / יוגה וטיפולים נוספים. שי גרם לי לחזור ולהאמין בפיזיוטרפיה. ובעיקר להאמין בו. אחזור לשי לטיפול בכל הזדמנות שתהיה לי, פשוט עזר לי כמו שאף אחד בעבר לא הצליח. תודה שי
Dan TS
Dan TS
17/08/2021
רוצה להמליץ בחום על אלי מאסטריקס פיזיותרפיה. אלי הוא קודם כל בן אדם, קשוב, אכפתי, ומסור למטופל עד הסוף. נותן מענה לכל שאלה, דאגה, או ספק. אחרי ארבעה טיפולים, הכאבים שסבלתי מהם במפרק הירך עברו אודות לטיפול ותוכנית האימון המקצועיים שאלי הכין עבורי. ממליץ מאוד ללכת ולטפל בכל כאב או אי נעימות באסטריקס פיזיותרפיה, שווה כל דקה מזמנכם\ן, באחריות!
Ori Samra
Ori Samra
11/08/2021
במשך כל תקופת הטיפולים הרגשתי שאני בידיים טובות. היו לי כאבים ממושכים במקומות שונים בגוף ואני יכול להגיד שהטיפולים בהחלט הפחיתו מהם ותרמו לשיפור בתחושה שלי. ממליץ בחום רב.

בחר את אזור הכאב

למה לבחור בנו?

מקצועיות

אנחנו יוצאים לקורסים, השתלמויות, הרצאות ומתעדכנים בספרות המדעית על בסיס שבועי. ומעל הכל - הנסיון שלנו בטיפול בפציעות שריר-שלד עוזר לנו לאבחן ולטפל באופן מדוייק.

יחס אישי

היחס האישי אצלנו הוא ערך עליון. אצלנו כל מטופל הוא vip. המוטו שלנו - "כל מטופל הוא עולם ומלואו - והיחס בהתאם". כל טיפול אורך 45 דק', ובזמן הזה מלוא תשומת הלב היא עליכם. אנחנו תמיד זמינים עבורכם, גם בטלפון.

גישת המטופל במרכז

על פי הגישה המודרנית - "המטופל במרכז" אנחנו מבצעים את כל ההתאמות על מנת שהמטופל יקבל את הטיפול הטוב ביותר. הטיפול בכאב הוא רק חלק מהתהליך. מטרות נוספות הן שיפור ביצועים וקידום בריאות.

אמינות ואיכות

אתם, המטופלים, שגרירים שלנו. אנחנו נעשה הכל כדי שתצאו מרוצים וללא כאבים. לאורך כל התהליך הטיפולי אנחנו שקופים בכל החלטה. בסוף, המטרה שלנו היא לשפר אתכם בדרך היעילה ביותר ובזמן הקצר ביותר.

נצלו את הביטוח שלכם והשאירו פרטים

הצוות שלנו

מוצרים מומלצים

בלוג ומאמרים