מה זה פילאטיס?

פילאטיס הינה שיטת תרגול אשר פיתח ג’וזף פילאטיס (1880–1967) ותרמו לה רבים ממשיכי דרכו.

פילאטיס התחיל את דרכו במחנה אסירים בריטי בזמן מלחמת העולם הראשונה שם פיתח סדרה של תרגילים ומכשור ייחודי שסייעו לשקם את האסירים ולהחזירם לתפקוד ולניידות. בהמשך הגיע פילאטיס לניו יורק שם המשיך לפתח את שיטתו (נקראה אז Contrology) ועבד עם רקדנים.

כיום מוכרת השיטה ברחבי העולם כשיטת תרגול מסוג Body-Mind אשר משפרת את הריכוז והשליטה השרירית הנועדה לאנשים בכל רמות היכולת הגופני- החל משיקום לאחר פציעות ועד ספורטאי עלית.

Sttot Pilates היא חברה קנדית אשר פיתחה גישה עכשווית לשיטת התרגול הקלאסית. צוות רחב של אנשי מקצוע מתחום רפואת הספורט- אורתופדים, פיזיולוגים, פיזיותרפיסטים ועוד, עמלו במשך עשרות שנים על חיבור שיטת הפילאטיס עם עולם המחקר ושיקום עמוד השדרה, ופיתוח מכשור איכותי ובטיחותי יותר. גישתם יצרה תרגול פילאטיס אפקטיבי ובטוח התורם לחווית מתאמן מעמיקה ומהנה.

 

 

 

 

 

 

 

מה היתרון בשיעור שמועבר ע”י פיזיותרפיסט/ית?

פיזיותרפיסטים מתמחים בלקויות במערכת השלד-שריר. מתוך כך יש להם ידע נרחב מאוד באנטומיה, פיזיולוגיה, ביומכניקה ועוד. הידע הזה מאפשר להם לזהות דפוסי תנועה לקויים וחוסר איזון שרירי ולהוביל את המתאמן להכרות מעמיקה עם גופו שלו. ע”י הכרות עם החוזקות והחולשות הגופניות שלנו אנו יכולים להקטין סיכון לפציעות ולפתח כלים להתמודדות עם כאב בזמן תרגול ואף לבצע תרגול משוחרר מכאב במידה וכבר קיים.

איזה שיעורי פילאטיס יש באסטריקס?

שיעורי קבוצות (עד 8 מתאמנים)

מגוון רחב של שיעורים הכוללים פילאטיס מזרן, פילאטיס לנשים בהריון, פילאטיס לנשים אחרי לידה, שיעור מתיחות וטווחי תנועה.

שיעורים ממוקדים (עד 4 מתאמנים)

שיעורי פילאטיס שיקומי בעל מכנה משותף לכל המתאמנים כגון- כאבי גב, כאבי ברכיים, אוסטאופורוזיס וכד’. השיעור ייתן מענה לצרכים היחודיים של אותה קבוצה.

פילאטיס מכשירים (פרטי, זוגי ובקבוצה קטנה)  

באסטריקס אנחנו לא מתפשרים על איכות לכן הבאנו במיוחד מקנדה מכשירי פילאטיס מהחדשניים והאיכותיים ביותר בעולם הפילאטיס והשיקום. מכשירים אלה נותנים מענה לצרכי כל מתאמן ומאפשרים לנו כפיזיותרפיסטיות להשתמש בסל הכלים הרחב שלנו בצורה האפקטיבית ביותר.

  • פילאטיס מזרן בקבוצה קטנה- ללא הפרדת גיל, מגדר ורמת תרגול(:

השיעור מבוסס על עקרונותיו  של מייסד השיטה ג’וזף פילאטיס תוך התייחסות לידע עדכני ולאורח החיים המודרני. השיעור מיועד לגברים ונשים כאחד. הדגשים בשיעור יהיו על הקשבה לגוף, נשימה, אורך שרירים וחיזוקם, שיווי משקל ושיפור תנועתיות המפרקים.

  • פילאטיס לנשים בהריון

שיעור המיועד לנשים בהריון בכל הטרימסטרים כולל נשים ללא ניסיון קודם באימון גופני. השיעור מלווה בדגשים לכל שלב  בהריון. פעילות גופנית מותאמת במהלך ההיריון מכינה את הגוף לעומסים ולשינויים הפיזיולוגיים שחלים עליו, מיטיבה עם כאבים קיימים ומונעת חדשים. בשיעור יינתן דגש לשרירי קרקעית האגן, שרירי הליבה, חגורת הכתפיים ומייצבי השכמות. מטרת השיעור היא לדאוג שתעברי את תקופת ההיריון בצורה הקלה ביותר ובנוסף להכין את הגוף לתקופה שאחרי הלידה.

  • פילאטיס אחרי לידה

שיעור זה מהווה זמן איכות לאם ולתינוק. השיעור יתמקד בהשבת האנרגיה והחיוניות לגוף תוך משחק ושיתוף התינוק בתרגול. התרגילים בשיעור מיועדים עבור חיזוק שרירי קרקעית האגן ושרירי הבטן, חגורת הכתפיים, חיזוק פונקציונלי כללי של הגוף תוך התייחסות להתנהלות ארגונומית נכונה ובריאה.

 

 

 

מה זה פילאטיס?

פילאטיס הינה שיטת תרגול אשר פיתח ג’וזף פילאטיס (1880–1967) ותרמו לה רבים ממשיכי דרכו.

פילאטיס התחיל את דרכו במחנה אסירים בריטי בזמן מלחמת העולם הראשונה שם פיתח סדרה של תרגילים ומכשור ייחודי שסייעו לשקם את האסירים ולהחזירם לתפקוד ולניידות. בהמשך הגיע פילאטיס לניו יורק שם המשיך לפתח את שיטתו (נקראה אז Contrology) ועבד עם רקדנים.

כיום מוכרת השיטה ברחבי העולם כשיטת תרגול מסוג Body-Mind אשר משפרת את הריכוז והשליטה השרירית הנועדה לאנשים בכל רמות היכולת הגופני- החל משיקום לאחר פציעות ועד ספורטאי עלית.

Sttot Pilates היא חברה קנדית אשר פיתחה גישה עכשווית לשיטת התרגול הקלאסית. צוות רחב של אנשי מקצוע מתחום רפואת הספורט- אורתופדים, פיזיולוגים, פיזיותרפיסטים ועוד, עמלו במשך עשרות שנים על חיבור שיטת הפילאטיס עם עולם המחקר ושיקום עמוד השדרה, ופיתוח מכשור איכותי ובטיחותי יותר. גישתם יצרה תרגול פילאטיס אפקטיבי ובטוח התורם לחווית מתאמן מעמיקה ומהנה.

מה היתרון בשיעור שמועבר ע”י פיזיותרפיסט/ית?

פיזיותרפיסטים מתמחים בלקויות במערכת השלד-שריר. מתוך כך יש להם ידע נרחב מאוד באנטומיה, פיזיולוגיה, ביומכניקה ועוד. הידע הזה מאפשר להם לזהות דפוסי תנועה לקויים וחוסר איזון שרירי ולהוביל את המתאמן להכרות מעמיקה עם גופו שלו. ע”י הכרות עם החוזקות והחולשות הגופניות שלנו אנו יכולים להקטין סיכון לפציעות ולפתח כלים להתמודדות עם כאב בזמן תרגול ואף לבצע תרגול משוחרר מכאב במידה וכבר קיים.

איזה שיעורי פילאטיס יש באסטריקס?

שיעורי קבוצות (עד 8 מתאמנים)

מגוון רחב של שיעורים הכוללים פילאטיס מזרן, פילאטיס לנשים בהריון, פילאטיס לנשים אחרי לידה, שיעור מתיחות וטווחי תנועה.

שיעורים ממוקדים (עד 4 מתאמנים)

שיעורי פילאטיס שיקומי בעל מכנה משותף לכל המתאמנים כגון- כאבי גב, כאבי ברכיים, אוסטאופורוזיס וכד’. השיעור ייתן מענה לצרכים היחודיים של אותה קבוצה.

פילאטיס מכשירים (פרטי, זוגי ובקבוצה קטנה)  

באסטריקס אנחנו לא מתפשרים על איכות לכן הבאנו במיוחד מקנדה מכשירי פילאטיס מהחדשניים והאיכותיים ביותר בעולם הפילאטיס והשיקום. מכשירים אלה נותנים מענה לצרכי כל מתאמן ומאפשרים לנו כפיזיותרפיסטיות להשתמש בסל הכלים הרחב שלנו בצורה האפקטיבית ביותר.

  • פילאטיס מזרן בקבוצה קטנה- ללא הפרדת גיל, מגדר ורמת תרגול(:

השיעור מבוסס על עקרונותיו  של מייסד השיטה ג’וזף פילאטיס תוך התייחסות לידע עדכני ולאורח החיים המודרני. השיעור מיועד לגברים ונשים כאחד. הדגשים בשיעור יהיו על הקשבה לגוף, נשימה, אורך שרירים וחיזוקם, שיווי משקל ושיפור תנועתיות המפרקים.

  • פילאטיס לנשים בהריון

שיעור המיועד לנשים בהריון בכל הטרימסטרים כולל נשים ללא ניסיון קודם באימון גופני. השיעור מלווה בדגשים לכל שלב  בהריון. פעילות גופנית מותאמת במהלך ההיריון מכינה את הגוף לעומסים ולשינויים הפיזיולוגיים שחלים עליו, מיטיבה עם כאבים קיימים ומונעת חדשים. בשיעור יינתן דגש לשרירי קרקעית האגן, שרירי הליבה, חגורת הכתפיים ומייצבי השכמות. מטרת השיעור היא לדאוג שתעברי את תקופת ההיריון בצורה הקלה ביותר ובנוסף להכין את הגוף לתקופה שאחרי הלידה.

  • פילאטיס אחרי לידה

שיעור זה מהווה זמן איכות לאם ולתינוק. השיעור יתמקד בהשבת האנרגיה והחיוניות לגוף תוך משחק ושיתוף התינוק בתרגול. התרגילים בשיעור מיועדים עבור חיזוק שרירי קרקעית האגן ושרירי הבטן, חגורת הכתפיים, חיזוק פונקציונלי כללי של הגוף תוך התייחסות להתנהלות ארגונומית נכונה ובריאה.

אימוני הפילאטיס באסטריקס מועברים על ידי פיזיותרפיסטיות ומדריכות פילאטיס בגישה מתקדמת (Sttot Pilates).

כל מתאמן חדש יקבל פגישת אבחון והערכה עם פיזיותרפיסטית על מנת להגדיר ביחד את הצרכים והמטרות ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.  

בקליניקה חלל גדול ונעים לשיעורים קבוצתיים של עד 8 מתאמנים ובנוסף סטודיו לפילאטיס מכשירים.

איך אדע אם השיעורים מתאימים לי?

אם אתם…

✔ נמנעים מלבצע פעילות גופנית עקב כאבי גב, צוואר, כתפיים, ברכיים וכד’

✔ אוהבים לתרגל פילאטיס ומחפשים להעמיק את הידע שלי על הגוף

✔ מתאמנים בחדר כושר או ספורט אחר ורוצים לחזק את שרירי הליבה ולהאריך את השרירים

✔ סובלים מגמישות יותר וניסיון עבר לפעילות גופנית גרם לכאב

✔ מרגישים נוקשות ומתקשים למצוא את עצמך בתרגול בקבוצה גדולה

✔ נשים בהריון המחפשות תרגול מותאם עם התייחסות לשלבי ההיריון והכנה ללידה

✔ לא עשיתם מעולם פעילות גופנית ורוצים להתחיל במקום שיראה אתכם

✔ פשוט מחפשים לתרגל בקבוצה אינטימית ובמקום מקצועי ומחבק…

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.